streda 29. februára 2012


            Domy by boli vytvorené z prírodných materiálov, ktoré by okolitú panorámu nijak nenarúšali a korespondovali by s  farbami a materálmi brehu. Hlavné materiály by boli drevo, na spodnú časť kameň. Veľké okná orientované k výhľadom spojujú exteriér s exteriérom. 

           Inšpirácia kvapkami na vode naopak koresponduje s vodou. jednotlivé domy majú tvar kvapky/bubliny a ich vzhľad voči vode je ,,neviditeľný,,


Zdroje: www.mapy.cz
            Pre budovu v prvej vizualizácii bol použitý už existujúci projekt záhradného domku od ateliéru a11.            
            Fotky zdroj www.archiweb.cz, www.google.com

7 komentárov:

  1. Inspirace teď není důležitá. Vyřeš nejdříve program, ať víme, o čem je řeč. Inspirace příjde potom. JH

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta inspiracia bola možno zly nazov obrazkov, v podstate to boli akoby 2 navrhy jeden v tej klasickej rovine a druhy viac taky organicky a chcela som vediet aky je vas nazor na jednotlive riesenia. Nechápem velmi čo presne myslite pod tym programom... ďakujem m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...bubliny jsou krasne, vypadaji jako laboratore, klidne je udelejte, ale pokud chcete navrhovat bydlenu nakreslete to trochu skromeji, ph

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobry den.
    Ja som bola dneska na konzultacii s panem Hulinem a on mi navrhoval aby som urobila len akesi dokovacie stanice pre houseboaty, ktore mi vsak nepridu byt vhodne pre moje zadanie bytovej stavby a tak by som urcite rada spracovala ,,bubliny,,. Padla aj otazka k vhodnosti miesta, či je vhodné pracovat s tecucou vodou a nie radsej stojatou v pristavoch... Myslim si ze by komplikacie vznikali avšak riešitelné, a tak teraz neviem ako dalej a čo pripravovať na štvrtok.
    Ďakujem za odpoved Martina :)

    OdpovedaťOdstrániť