streda 22. februára 2012

Hľadanie lokality
    


         Na základe dnešnej prechádzky popri Vltave ma zaujalo miesto na Veslárskom ostrove. Napriek jeho bezprostrednej blízkosti k mestu evokuje pocit voľnej prírody. V zime je vďaka opadaným stromom nádherný výhľad na Vyšehrad. V lete naopak miesto ponúka súkromie pod korunami stromov. V blízkosti je Český jachtársky klub, čo by určite človek so žiadosťou bývať v takto bezprostrednej blízkosti vody uvítal. Ostrov je prepojený s Podolským nábrežím mostom, hneď oproti podolskému kúpalisku. 



       

Pohľad na Vltavu
Pohľad na ostrov a výhľad smerom k Vyšehradu
Vyšehrad
Veslársky ostrov

2 komentáre:

  1. dobry den martino, nejlepsi bude, kdyz vesnicku na vode navrhnete a na zkousku umistite do ruznych mist, ph

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobry den ja som sa dneska bola pozriet uz takmer ku koncu prahy na koniec cyklostesky ako ste mi to odporucili a nafotila som tu lokalitu. myslim ze by sa to tam hodilo a bolo by to aj lepsie ako veslarsky ostrov

    OdpovedaťOdstrániť